Eyeliner Bobbi Brown

Jeśli chodzi o Eyelinery to zdecydowanie uważam się za eksperta:D Testowałam sporo od najtańszych po najdroższe, od płynnych, pędzelkowych po flamastrowe, kostkowe i żelowe. 
Wniosek jest tylko jeden. 
Jeśli potrzebujesz kosmetyku trwałego, łatwego do aplikacji w jeszcze akceptowalnej cenie (99pln) wybór może być tylko jeden - Bobbi Brown. 
Kreska jest bardzo trwała. U mnie nawet testy na "łzawe pochlipywania" przeszła pozytywnie, tak więc Panny Młode podatne na wzruszenie - to kosmetyk dla was;)
Eyeliner jest bardzo wydajny. Ja przy codziennej aplikacji zużywam go po ponad pół roku. Ważne jest to, że wraz z upływem czasu nie zatraca swojej pierwotnej konsystencji.
Nie podrażnia. Jeśli chodzi o demakijaż, ja używam Biodermy tak więc pomimo trwałości kosmetyku, nie mam najmniejszego problemu z jego usunięciem. 

Eyeliner w żelu nie może niestety istnieć bez odpowiedniego pędzelka. Tych na rynku jest całe mnóstwo. Całe szczęście bo pędzelek BB do kompletu to już większy wydatek (125pln). Wybór pędzla to kwestia bardzo indywidualna tak więc decyzję pozostawiam wam.  Kupcie kilka różnych i same oceńcie którym łatwiej wam narysować kreskę. 
U mnie zawsze jest to niewielki prosty pędzelek z możliwością rysowania zarówno kreski cienkiej jak i grubej, ale głównie dlatego, że preferuję kompaktowość;)















0 komentarze :

Prześlij komentarz

 

COOKIES

Blog używa informacji zapisanych w plikach cookies m.in. w celach reklamowych i statystycznych. Polityka odnosi się do plików cookies w obrębie bloga Not Just Another Bride. Zapoznaj się z polityką plików cookies bloga.

Facebook Updates

Inne

...