Szklo do candy baru - Patera z kloszem

To, że Candy Bar projektuje sama chyba nie jest zaskoczeniem;) Każdy pretekst dobry by zaopatrzyć się w szkła do wykorzystania na imprezach;DD

Z racji ograniczonego miejsca,  zaczęłam od ustalenia co znajdzie się w Candy Barze. Takie moje menu które rozsyłam potem po wykonawcach;) I taką drogę polecam wszystkim którzy też sami przygotowują słodki stół. Kolejnym etapem jest ustalenie na czym to wszystko będzie serwowane. W ten sposób uniknę (mam przynajmniej taką nadzieję) niepotrzebnych zakupów.

Tak więc, pater potrzebuję 2-3 szt. Taka jest oficjalna wersja;)
Z racji, że wesele będzie plenerowe przykrycia i pokrywy obowiązkowe.  Ale ponieważ ciężko znaleźć ładną patere z ładnym kloszem, postanowiłam kompletować wszystko oddzielnie. A co tam, lubię komplikować;) Dorzuciłam jeszcze jedno utrudnienie: patery z przezroczystego szkła odpadają, tak więc tania i dobra patera z kloszem z Ikea za niecałe 50pln nie wchodzi w grę.... Przynajmniej na razie;)


Tu zestaw pierwszy. 
Biała patera z Duki (wysokość 9cm, średnica 33 cm) plus pokrywa z Almi Decor (wysokość 22 cm, średnica 30 cm). Kosmicznie;) Basic który musiał się u nas znaleźć.
Wiem, że z pewnością wykorzystam nie raz. Czekam tylko z utęsknieniem na nowego KitchenAid'a i będzie moc;D

Jedna uwaga - przykrycie jak widać jest bez uchwytu, dodatkowo jest dość ciężkie, na przyjęcie z małymi dziećmi odradzam...
Jestem ciekawa jak sobie z tym poradzą nasi goście;O










0 komentarze :

Prześlij komentarz

 

COOKIES

Blog używa informacji zapisanych w plikach cookies m.in. w celach reklamowych i statystycznych. Polityka odnosi się do plików cookies w obrębie bloga Not Just Another Bride. Zapoznaj się z polityką plików cookies bloga.

Facebook Updates

Inne

...