Marta & Pawel vol 04

On. 

Czyli monż. 


Mój przyszły małżonek miał wyglądać wyjątkowo i nie być jak to na niektórych ślubach bywa, tylko moim dodatkiem ;0 

Tak więc mimo, że ja miałam elementy z różu, na siłę nie próbowałam go przekonać do takich akcentów. W końcu nie musimy wyglądać ja Beckhamowie i być swoim idealnym odbiciem:O

Facet to facet, musi wyglądać i czuć się jak facet;) 

Metodą prób i błędów postanowiliśmy wybrać lekko awangardową klasykę;) Czyli innymi słowy zamiast granatowego garnituru pojawił się kobaltowo-niebieski;) Reszta wynikała już z obranej kolorystyki -  koszula ecru i czarne dodatki, bo jakżeby inaczej;) 

Dla Pawła był to strzał w 10tkę bo w takim zestawieniu nie czuł się przebrany jak goguś, dla mnie zestaw był idealny bo wyglądał w nim po prostu świetnie;)

Fryzura // Hair : notjustanothergroom
Spinki do mankietów // Cufflink : simple chic
Zdjęcia // Photography : rutko photographers

















0 komentarze :

Prześlij komentarz

 

COOKIES

Blog używa informacji zapisanych w plikach cookies m.in. w celach reklamowych i statystycznych. Polityka odnosi się do plików cookies w obrębie bloga Not Just Another Bride. Zapoznaj się z polityką plików cookies bloga.

Facebook Updates

Inne

...